dilluns, 22 de juliol del 2013

Instawalk #aralleida

Instawalk #aralleida és una exposició de les 44 millors fotografies de totes les que es van publicar a Instagram arrel de la visita d’un grup d’usuaris al Parc Nacional i al conjunt Romànic de la vall de Boí amb raquetes de neu. Podeu visitar-la de manera gratuïta a la Seu del Parc Nacional a Espot de l'1 al 31 d'agost, cada dia a partir de les 9h.

Instawalk #aralleida es una exposición de las 44 mejores fotografías de todas las que se publicaron en Intagram a raíz de la visita de un grupo de usuarios al Parque Nacional y al conjunto Románico de la vall de Boí con raquetas de nieve. Podéis visitarla gratis en la Sede del Parque Nacional en Espot del 1 al 31 de agosto, cada día a partir de las 9h.

Instawalk #aralleida is an exhibition of the 44 best photos of those that were published in Instagram according to the visit of a group of users to the National Park and the Romanesque complex in Vall de Boí with snowshoes. You can visit it for free at the National Park Headquarters in Espot from 1st to 31st August, daily from 9am.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada